Sivut

tiistai 6. marraskuuta 2012

Naapurini ei tullut mun kanssa samaan hissiin kun mulla oli arpinaamamummon meikki...

Pitäisi kaiketi ilmoitella taas että elossa ollaan!

Se, joka sanoi mulle että "sulla on niin löysää lukiossa, kun sulla on vaan noita taideaineita" niin suksikoon kuuseen!!! Tällä viikolla minut kiireisenä pitää tänään ja keskiviikkona esitettävä itn-5 näytelmä "Kellä kulta sillä onni". Perjantaina on tanssin näytönpaikka, jonne olemme ystäväni kanssa tehneet koreografian. Meidän "rautaisten ammattilaisten" ( ;D ) lisäksi mukana tanssii kaksi koulumme kakkospoikaa, jotka eivät ole wanhojen lisäksi juuri tanssineet. Lauantaina onkin sitten suurin koitos, kun pitkään ja hartaasti harjoiteltu 90-luvun konsertti valloittaa Tykin! Kaikki siis kuuntelemaan mahtavaa 90-luvun musaa 10.11.2012 Jos joku haluaa lipun, niin muhun vaan yhteyttä niin koitan hommata! (;


Olen tämän ja kaksi viimeistä viikkoa mennyt niin kovilla kierroksilla, etten enää ole varma onko energiatasoni +100 vaiko -100! Ensiviikolla saatan romahtaa pieniksi palasiksi lattialle kun kaikki kiire lähtee HETKEKSI pois! (Tulkaa joku sitten lakaisemaan mut pois jaloista ja liimatkaa pikaliimalla takasin kokoon (; )


Tämän kaiken kiireen keskellä olen kuitenkin myös ehtinyt miettimään mm. sitä, ettei koskaan ole liian vanha satuihin ja taruihin. Tässä siis teille yksi: 

Itseäni tämä jotenkin... liikutti...


Ja muistakaa 10+11+12=90!!!
ZikZak

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti