Sivut

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea

Eilen istuin sitten alas ja tein mun ensvuoden kurssivalinnat. Ihan hyvältä näyttää... lukuunottamatta sitä, että syksyllä enkun kirjotukset ja näyttämötyön diplomin teko menee päällekkäin muutta... ei voi mitään! (:


Tänpäivänen tanssi peruttiin, joten olen nyt ihan turhanpanttina. Huomenna pitäis mennä kaverille, sekä tehdä perjantaiksi kouluun banaani-suklaakakku... ja minähän siis en ole mikään leipuri! :D Nyt jo ressaa! :D


Tulispa jo kesä! (:


http://www.kelttikorut.com/ Yks kaveri neuvoi ton nettisuvun ja nyt oon viettänyt aivan liikaa aikaa kuolaten noita koruja. :)


Musan tunnilla tuli kuunneltua tää biisi ja täytyy sanoa että ihan tykkäsin (: Näyttäkää joku tää mun ihanalle siskolleni, vaikkei se tätä luultavimmin juuri arvostakkaan. :D




Taas kerran VOISI ruveta tekemään kaikkia kouluhommia jo nyt... mutta taitaa tämäkin ilta mennä kelttifiiliksissä! :D Parin edellisen illan ongelma on ollut, että olen 11 aikaan saanut läksyt tehtyä ja unikaan ei taas vaihteeksi ole iltaisin juuri tullut


"Kun yössä yksin vaeltaa,
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.
Ei etäisyys, ei vuodetkaan.
Ei mikään meitä erota,
Kun hetken vain sut pitää saan
Ja unohtaa. "



ZikZak



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti