Sivut

tiistai 18. lokakuuta 2011

Ikea reissuja, tanssia ja Boneseja

Tosiaan Ikea on näinä muutamana lähiviikkona tullut TODELLA tutuksi. Maanantaina käytiin ostamassa mulle parvisänky ja koko eilinen päivä menikin sen rautahäkkyrän kokoomisessa. Muutaman, enemmän tai vähemmän, tuskaisen tunnin jälkeen mun pienessä 17 neliön kämpässä seisoi suuri parvisänky. Mun pieni sisäinen sisustajani alkoi taas heräilemään, kun aloin jo suunnitella kuinka sinne parven alle mahtuu sekä sohva, että pieni kirjotuspöytä.


 Oon haaveillut Ikeasta aivan ihanaa pöytää, mutta tällähetkellä, kun sen hinta on sellaiset huokeat 329€, se jää vain haaveeski. Ehkä sit kun saisin töitä, niin vois alkaa säästään tuohon. 


Monica Galvan




Oon myös alkanut taas tekeen uutta flamenco koreografiaa. 12 jakonen, luultavasti tulee bulerias. Olis kyll tosi kiva, jos noita omia flamenco koreoita pääsis toteuttaan jonkun porukan kanssa ja esittään. :)


Tänään on vähän tuntunut et syysflunssaa pukkais... taas. Oonkin istunu sohvalla ja kattellut nauhotettuja Bones jaksoja. Kuuma glögi ja murhat kyllä karkotti flunssaisen fiiliksen, ainakin toistaseks. (:




Kivoja syysiltoja!


ZikZak

2 kommenttia:

  1. Bones voi pelastaa harmaimmankin illan ♥

    VastaaPoista
  2. Se on totta! :D Oon nauhottanut nyt jotain uusinta jaksoja jotka tulee myöhään sunnuntai-maanantai välisenä yönä ja viikonloppu usein alkaakin hyvin viimesimmällä Bones jaksolla. :))

    VastaaPoista