Sivut

lauantai 22. lokakuuta 2011

Wanhojen mekko

Tänään meidän piti lähteä koko perheen voimi katsomaan Kolme muskettisoturia elokuviin. Pikkusisko kuitenkin sairastui ja vaihdettiinkin sitten liput sunnuntaille. Käytiin kuitenkin isän kanssa kokoomassa mun kämpillä mulle pöytä ja voin jo ehkä sanoa, että kyllä se pikkuhiljaa alkaa asumiskelpoiselta näyttämään. :D Alkuviikosta saatiin koottua sinne parvisänky ja työtuoli ja nyt viell toi pöytä, kyllä siitä vielä kelpo opiskelijakämppä saadaan. :))


Muuten oon melkein kokopäivän (ja samoin myös koko eilisen päivän) viettänyt tehden mun hissan esitelmää. Aiheena on Leonardo da Vinci ja tietoa ois vaikka millämitalla. Tohon esitelmään pitää panostaa nyt oikeen tuplasti enemmän kuin normi esitelmiin, koska se korvaa mun hissan kokeen tuosta kurssista. Voisin kyseisestä taiteilijanerosta jakaa tietämyksiäni myös teidän lukijoitteni kanssa, mutta ehkä vähän myöhemmin. 


Päivän ns. kohokohta kuitenkin oli illalla, kun vihdostaviimein tilattiin mulle wanhojen mekko! http://pukumaailma.fi/tuote.php?kategoria=iltapuvut&&id=40  Se on nyt tuossa. Tosin väri ei ole tuo, vaan nro.54.  I´m in love! <3


Huomenna suunnataan äitin kanssa kohti Turkua ja siellä mennään kattoon Les Miserables


http://www.abosvenskateater.fi/fin/aloitussivu/






Hyviä syyspäiviä / syysloman vikoja päiviä!


ZikZak


P.S. Pahoittelen jos tekstissä oli kauheesti kirjotusvirheitä. Kello on 00:05 enkä millään jaksa lukee tätä enää NIIN tarkasti. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti