Sivut

keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Óle!

Back to business! Syysloman jälkeen oli kiva palata flamenco tunnille ja huomata, että oikeesti jotain muistikin viikon tauon jälkeen. Rakastan tota ryhmää, tai siis oikeestaan sen tasoa. Tunnilla saa kokoajan olla skarppina ja vähän otsa rypyssä. Koreografiat on vaikeita, mutta sitten taas on tuplasti ilosempi ja tyytyväinen itteensä, kun saa homman luistamaan ja alkaa omastakin mielestään näyttää tanssijalta. Oon nyt mutamien vuosien aikana tehnyt niin paljon buleriasta, solea por buleriasta taikka alegriasta, (kaikki 12 jakosia) että en varmaan muistakkaan miltä tuntuis tanssia 4 jakoseen flamencoon. :D




Koulun tanssitkin menee ihan hyvin. Koreografiat... noooh...... voishan ne olla monipuolisempiakin ja mielenkiintosempiakin ja haastavampiakin ja ja ja ..... muutta.. ainakin koko ryhmä osaa ne ja ainakin oon nyt oppinut stepin ja chachan alkeet. Esitetään ne parin viikon päästä sekä tanssin näytönpaikoissa, että Lapinniemi big bandin kanssa. Samassa jutussa missä laulan siis!


Nyt oon sellasessa onnellisessa tilanteessa että oon tehnyt kaikki läksyt ja koko loppuilta menee vaan syömisessä. :D Oon nukkunut tosi huonosti viimesimpiä öitä, joten voishan sitä harkita aikasta nukkumaanmenoaikaakin. :)




Tuossa pieni musapätkä iltojanne piristämään!






ZikZak

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti