Sivut

maanantai 23. tammikuuta 2012

Viikonloppu ja uuden alku

Viime perjantainen Tykin Glow with the flow tapahtuma oli ihan huikee, kiitos vielä siitä järjestäjille!!!

Koin "pienen" muodonmuutoksen tuossa lauantaina ja tänään koulussa onkin sitten ihmetelty mun REILUSTI lyhentynyttä tukkaani. Kiitos vaan kaikille kehuista :D Ette usko kuinka jännitti tulla uusilla hiuksilla kouluun, varsinkin kun olin ollut vähän vähäpuheinen tuosta kampaajalle menosta. 


Olen nyt käynyt kahdella Matti Puron pitämällä tanssitunnilla. Ekalla tunnilla mentiin chachaata ja toisella tunnilla tänään jotain hiphopin tyyppistä. Tunnit on ihan älyttömän hyviä vaikkakin chachachaahan mä sain kyllä paremmin otteen kuin tohon hoppiin. :)  Nyt on kyllä taas jokapaikka kipeänä ja tämä viikko alkaakin sillä tavalla kevyesti, että keksiviikkoon mennessä olen käynyt 3x 1,5h tanssitunneilla.

Wanhojen tanssitkin alkaa uhkaavasti lähestyä. Mekkoni oli viikonloppuna fiksattavan ja tänään löysin hyvät (ja halvat) korvakorut. Enää puuttuu kaulakoru ja yhdet värikkäät sukkahousut jatkoille. :D

Nyt koitan saada jotain tolkkua läksyistä ja sitten voisikin viettää RENNON loppuillan ja nukkua. Viime yö ei unien näkemisen takia tuntunut lepäämiseltä ollenkaan...

ZikZak 

P.S. Jälleen kerran, mikro vei 6-0 ... 

2 kommenttia: