Sivut

maanantai 29. huhtikuuta 2013

And a day

Inspiraatio kiukuttelee mulle, kun yritän potkia sitä. Se käpertyy nurkkaan ja murjottaa, samaan aikaan kun mä yritän selittää sille, että kulta mun on pakko koittaa potkia sua nyt vähän eteenpäin.

Tällaisilla ajatuksia herättää se fakta, että tiistaina 7.5 on mulla Teakin pääsykokeet Helsingissä ja sinne valmisteltavat tehtävät on ihan alkutekijoissään. Näin viimemetreillä tulee kyseenalaistettua kaikki ideat ja se ei ole kovin hyvä juttu. Lupasin itselleni että istun kiltisti tämän päivän neljän seinän sisällä ennakkotehtäviä tehden, jotta huomenna voin rauhassa pitää vapaapäivän. Edessä olisi vielä yhden kertsin sanoittaminen ja Peer Gyntin loppuun lukeminen. Ja tässä mä silti kirjoitan blogitekstiä, joka tuntuu 100 kertaa helpommalta kuin sanoitushommat... 

Luovuus vaatii luppoaikaa ja deadlinen!



Tämä biisi soinut nyt päässä muutaman päivän.

1 kommentti: