Sivut

tiistai 7. toukokuuta 2013

Who are you and where are you from?

Fiilis on kummallinen ja hyvä!



Teatterikorkeakoulun pääsykokeet loppuivat minulta melko lyhyeen, mikä sinänsä jäi vähän ärsyttämään koska tuntui, että iltapäivän tehtävät olisivat olleet minulle enemmän eduksi. Silti olo on hyvä. Tutustuin uusiin upeisiin ihmisiin ja nyt ainakin tiedän että kyllä, tätä mä haluan. Ensi vuonna sitten uudestaan ja vielä tuplana, kun myös Tampereen Nätyyn on haut.

Samalla tuntuu ihanan huojentavalta ja helpottavalta tajuta, että vihdoin tiedän edes suurinpiirtein mitä aijon tulevan vuoden tehdä. Välivuosi Tampereella tuntuu oikein hyvältä vaihtoehdolta näin 13 vuoden kouluputken jälkeen! (: Vielä kun saisi jostain töitä!!!

Nyt taidan ruveta syömään jäätelöä ja katsomaan jotain yyber imelän huonoa romanttista komediaa. Jos ei muuta, niin ainakin kroppa ilmoittaa mulle että mä tarvitsen nyt sohvaa ja olen sen ansainnut! :D 


P.S. Kuka osaa tehdä unisiepparin? Netin ohjeista ei saa mitään selvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti