Sivut

keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Talvisia tunnelmia

Viimeinen flamencotunti enne joululomaa oli ehkä raskain ikinä! Jalat huutaa edelleen. 1,5h lähes pelkkiä koputussarjoja saa kyllä jalat tuntemaan että on reenattu.

Kun kävelin tanssitunnilta pois satoi tosi paljon lunta. En voinut olla hymyilemättä sillä kävelin ensimmäistäkertaa tänätalvena lumisateessa. Siina vain on jotain ihanan rentouttavaa. Jopa minä, joka olen tunnettu nopeasta kävelyrytmistäni, hidastin vauhtia ja käytin aikaa lumisen kaupungin katseluun. Vastaantulevat ihmiset varmaan ihmettelivät kun kävelin kumma virne naamallani, mutta mitäs sitten. 



Niin minä, kuin varmasti MONI muukin, odotan joululomaan aivan sietämättömänä. Enää 13 päivää!!! 
Vaikka tykkäänkin asua kaupungissa, olen alkanut lumen tultua kaipaamaan perheen kanssa oloa. Vaikka olin koko viimeviikonlopun ja myös itsenäisyyspäivän kotona, voisin oikoa vähän ja lähteä jo tämän viikonlopun jälkeen kotiin. Saa nähdä mitä mieltä olen, kun muutaman viikon päästä loman alkamisesta alan taas pohtia yksinasumisen positiivisiä puolia. :D

Oikeastaan syy miksi aloin nyt kirjoittamaan on se, ettei minua nukuta tippaakaan. Sain juuri kuunneltua Tuntemattoman sotilaan loppuun ja olen juonut muutaman ison mukillisen teetä. joten tästä ei varmastikkaan nukahdeta ihan hetkeen. Suosittelen kyllä ihan lämmöllä noita äänikirjoja, varsinkin tällaisille hitaille lukijoille kuten minä. Itse en ainakaan näe yhtään huonompana kirjan kuuntelua, kuin itse lukemista.

Ulkona sataa tosi paljon lunta... jos olisin kotona maalla, pukisin luultavasti takin päälleni ja menisin vielä hetkeksi käymään ulkona. Kävelisin talliin, sanoisin hyvät yöt hevosille ja jäisin ulos tuijottelemaan taivaalle. Nyt tuijottelen taivaalle sisätiloista. Eihän se ole sama asia, mutta saa luvan kelvata. :)

Huomenna sitten Brechtin Kolmen pennin oopperan esittely ja Tuntemattoman sotilaan läpikäynti. Olen NIIN tyytyväinen itseeni kun selvisin molemmista kirjoista. Koulunjälkeen suuntaamme isolla porukalla kaverilleni istumaan iltaa ja juhlimaan hänen synttäreitään. Juuri sitä mitä tarvitsinkin!

Nyt alan kauhistella kellon paljoutta, tekstini pituutta ja sitä että minun pitäisi vielä lukea koko tämä höpinäni läpi mahdollisten ja erittäin todennäköisten kirjoitusvirheiden vuoksi. Kello siis tosiaan on 00.01 eli älkää nähkö punaista joittenkin virheitten kohdalla! :D

Öitä!

ZikZak

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti