Sivut

sunnuntai 5. elokuuta 2012

These are a few of my favorite things

Mun elämän rakastaminen päättyi hieman lyhyeen ja podinkin viimeviikolla 39 asteen kuumetta kotona. Nyt taas elämä maistuu ja ihanaa, että lomaa on vielä hetki jäljellä! Hieman tänään jo masensi kyllä käydä ostamassa konseptipaperia ja vihkoja, mutta toisaalta lukion viimeinen vuosi tuo kaikkea jännittävää tullessaan. :D


Ei se kipeenä oleminen ihan aina oo ikävää. (;



Kaikki muutkin ovat hehkuttaneet joten minunkin täytyy. RHCP oli mahtava!!! Kyllä, olin paikalla. ;)






Tällaista tuli tehtyä heti kun vähänkään paranin.








Tänään on ollut kiva päivä kavereiden kanssa ja oon kävellyt ympäri Tamperetta PALJON! ;D


Tässä muutama lempiasiani pistetty yhteen Lindsey Stirling ja Phantom of the Opera! :)




ZikZak

2 kommenttia:

  1. aa Lindsey Stirling on ihana <3 ei mulla muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! <3 oon seurannu sitä youtubessa nyt kohta jonkun vuoden verran ja aaaah <333

      Poista