Sivut

tiistai 28. elokuuta 2012

WELL...

Vähän päälle 2 viikkoa mun enkun yo-kirjotuksiin. Nyt alkaa tuntua siltä että APUA!

Aikataulutin tänään mun enkun kirjojen lukemisen ja itseasiassa ei se nyt ihan hirveen pahalta rastilta näyttänyt. Luin tänään päälle 4h ja vielä pitäis yhden kirjan kielioppi lukasta läpi. Naurattaa, että miten oon saanut ittelleni näin paljon hommia kasattua syksylle, mutta onneks se "vakavin" asia (kirjotukset) poistuu 17 päivä pariks kuukaudeks kokonaan mielestä. Teatteri hommia tulee olemaan paljon ja toisaalta oon vaan tyytyväinen siitä. :) 

Eilen illalla tuli sellanen olo että haluan ostaa kynttilöitä. Marssimpa sitten tänään Tiimariin ja ostin pari pakettia kynttilöitä ja tulitikkuja. Tällaisia tunnelmavalaistuksia sain aikaan: (;





Oon nyt viimeaikoina kuunnellut puolalaista kelttibändiä, Beltainea, tosi paljon:






Ja mitenkään muuten hehkuttamatta, niin meikä täyttää 17 päivän päästä 18! ;D


 Räpsäsin tän kuvan mun enkun vihosta... naurattaa...

ZikZak

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti