Sivut

maanantai 26. syyskuuta 2011

All I want is dance!!!

Mitenköhän tää on aina niin että kun mulla on paikat rikki niin kauhee koreografiainspis iskee!


Flamenco, hip hop, nykäri MITÄ VAAN!!! Sit on vaan pakko mennä, ja antaa kropan valittaa  myöhemmin.


Itseasiassa musta tuntuu et tanssi toimii myös tietynlaisena kipulääkkeenä. Kun tansii ei huomaa vaikka jotain paikkaa vähän kolottais. Sama pätee myös kaikenlaisiin mielenterveydellisiin juttuihin! Tuntuu et kaikki jauhaa siitä kuinka tanssin kautta voi "ilmaista itseään ja omia tunteiaan" mutta niin se vaan on! Aina ei trarvii ittekkään tietää täysin mitä tuntee, kun tanssii se fiilis pääsee valloilleen ja sillä tavoin sen olon (niin negatiivisen kuin positiivisenkin) saa purettua ilmoille. Oon myös huomannut, ettei aina tarvitse osata tanssien teorioita, että voisi tanssia. En ole käynyt kuin flamenco tunneilla ja silti väitän tanssivani välillä (improlla) hip hoppia taikka nykytanssia.


Kävin muuten viimeviikolla tankotanssimassa!
Oli aivan älyttömän kivaa, suosittelen!
 Oon jo pitkään halunnut totteuttaa vähän suuremman kaavan ideaa. Koota isohko porukka, tehä koreografia ja mennä tanssiin se jonnekkin julkiselle paikalle ilman, että ihmiset tietää mitä tulevan pitää. Myös tietynlainen impotanssi on alkanut kiinnostaa mua ja sitäkin ois kiva tuoda katukuvaan. Oon saanut/hakenut kauheesti ideoita ja aiheita juurikin Tampereen kaduilta ja puistoista. Kuinka moni oikeesti on ajatellut, että mitä kaikkee saa tehtyä liikennemerkillä, puistonpenkillä ja vaikkapa bussipysäkillä. :D 


Jotkut voi nyt tietysti ajatella että "ihme tanssihörhö" Mutta so what! Siitä vaan! Mä rakastan tanssimista ja halusin nyt vaan jakaa teillekkin vähän tätä tanssin ilosanomaa! :)



Tässä vielä muutamia biisejä, jotka tällähetkellä mua inspaa:http://www.youtube.com/watch?v=BlVULAkwDnw
 (Siinä aikamoinen kirjo kaikkee!)






Kivaa viikonalkua!
ZikZak



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti