Sivut

perjantai 2. syyskuuta 2011

Kotona taas!

Elämäni on nyt kahden viikon ajan ollut pakattuna muutamaan pieneen matkalaukkuun. (Kylläpä mulla on pieni elämä :D) Ensimmäisen viikon asuin Tampereen kylpylässä ja toisen viikon kummitätini äidin luona.


Molemmat viikot helpottivat elämääni suuresti, sillä tunnin koulumatka vaihtui varttiin! Nyt onkin sitten taas totutteleminen vartin yli viiden aamuihin... :s 


Sain myös hieman esimakua mitä se sitten on asua yksin tai (85v.) kämppiksen kanssa. Ainakin se tuli todettua että kun kämppiksenä on 85v. mummu ei ole nälästä tietoakaan! Vatsani oli haljeta kun aina koulun jälkeen minua odotti monet kipolliset ruokaa ja jälkiruokaakin oli syötävä useampi lautasellinen. Kyllähän se tietysti oli PALJON halvempi vaihtoehto, ruoka taikka yöpyminen ei maksanut minulle mitään, kun edellisellä viikolla olin kuluttunat n.70€ pelkkään elämiseen.


Muualla hyvä, kotona paras! Onhan se tietysti ihanaa että koulumatka on vain 15min. mutta... ei mikään paikka kyllä omaa kotia voita. En ole lähes kahteen viikkoon saanut laulaa (kerrostalo asunnot) ja heti kun pääsin kotiin avasin laulukirjani ja lauloin pitkät pätkät oopperoita ja kansanlauluja! :D 


Nyt alankin ehkä pikkuhiljaa tästä etsiä itselleni kämppää Tampereelta. Helpottuisi tuo matkialaukkuihin mahtuva elämäni suunnattomasti, kun koulu ja kaverit olisivat lähellä.


Tällä hetkellä olen matkalla Turkuun katsomaan "Taistelua". Siitä kirjoitan sitten lisää huomenissa.
http://www.taistelu.fi/fi/etusivu/


Hyviä viikonloppuja!
ZikZak

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti